Bukiet nie z kwiatów


Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejny ciekawy pomysł na bukiety bez kwiatów. Takie wiązanki razem z mężem podarowaliśmy w tym roku naszym mamom na Dzień Matki. Zrezygnowałam ze standardowych kwiatków i zastąpiłam je zdrowymi słodyczami oraz innymi drobiazgami.

Do wykonania bukietów użyłam:

  • zdrowych słodyczy bez cukru,
  • innych drobnych prezencików,
  • słomek,
  • patyczków do szaszłyków,
  • wielorazowej siatki na zakupy,
  • kolorowej krepy,
  • taśmy klejącej, celofanu, wstążek.

Wykonanie:

1. Najpierw przygotowałam łodygi - do każdej słomki włożyłam po kilka patyczków do szaszłyków. Do wszystkich elementów, które miały zastąpić kwiatki przykleiłam z tyłu łodyżki.

2. Krepę pocięłam na mniejsze paski i nacięłam z góry, po czym owinęłam nią każdy upominek, tworząc kolorowe kwiatki.


3. Wszystkie elementy przygotowane w ten sposób złożyłam jak bukiet i skleiłam dolne części ich łodyg taśmą klejącą. Następnie owinęłam dolną część bukietu kolorową siatką. Gotowy bukiet zapakowałam w celofan oraz ozdobiłam wstążkami.

Komentarze