Alkoholowe ananasy - prezent DIY dla dorosłych


 Dzisiaj chciałam Wam pokazać kolejny pomysł na szybki i oryginalny prezent. Możecie go podarowować jako drobnostkę na mniej zobowiązującą okazję lub jako dodatek do głównego prezentu w ramach tradycyjnego "kwiatka". Do wykonania prezentu potrzebujemy butelkę z alkoholem -  możemy użyć piwa, wina czy szampana. Potrzebne będą także cukierki lub praliny w kolorze żółtym, złotym lub brązowym. W efekcie powstanie nam nietypowy drobiazg przypominający ananasa. Z pewnością osoba obdarowana takim podarunkiem będzie mile zaskoczona.

Czego użyłam:

  • butelka piwa
  • praliny w żółtych i brązowych papierkach
  • klej na gorąco
  • zielona kartka
  • nożyczki
  • wstążka

Wykonanie:

1. Z zielonego papieru wycięłam kilka podłużnych kształtów (liści ananasa) i nakleiłam je przy szyjce butelki.



2. Za pomocą kleju na gorąco przymocowałam po kolei cukierki - rzędami od dołu do góry. Klej nakładałam w tych częściach cukierków, gdzie jest sam papierek bez zawartości. Jest to najbardziej czasochłonna część naszej pracy.

3. Nożyczkami wywinęłam przyklejone wcześniej liście, w ten sposób, aby nie były proste tylko wyglądały bardziej naturalnie. Każdy z gotowych ananasów przewiązałam wstążką.



Komentarze